Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Sorry, unable to load the Maps API.

De rekruterings- en marketingcampagne van 100% (Fl)ik willen we een positief beeld van het Gentse korps op vlak van diversiteit bewerkstelligen en richt zich voornamelijk naar Gentenaars en ‘nieuwe Gentenaren’ in het bijzonder.

In ons bedrijf zien we culturele diversiteit als één van de aspecten van ‘divers zijn’. Taal is daar maar één aspect van, naast culturele diversiteit en religie, gender, geaardheid, leeftijd en ervaring. Met al deze diversiteitsaspecten trachten we rekening te houden.
Ons HR-beleid is erop gericht om al onze werknemers, de kans te geven om door te groeien.

Waarom is de lerarenkamer (nog steeds) zo wit? Het Onderwijscentrum organiseerde uitwisselings- en ontmoetingsavonden om vanuit ervaringen zicht te krijgen op drempels bij lerarenopleiding en op de schoolvloer.

Eén van de speerpunten bij de uitvoering van het huidige diversiteits- en inclusiebeleid van de Stad Gent is het screenen en aanpakken van de reguliere selectieprocedures. Groep Gent werkt daarvoor samen met verschillende partners en consulenten.

Inclusie binnen Volvo Car Gent houdt in dat elk teamlid, met zijn of haar unieke eigenschappen als volwaardig wordt beschouwd. Deze unieke eigenschappen bundelen stelt ons tot grote dingen in staat. Binnen Volvo Car Gent stellen we dan ook dat "SAMENWERKEN" het verschil maakt. Maar, je kunt echter maar de kracht van het "WIJ" ervaren wanneer elk individu met zijn/haar eigen krachten kan deelnemen.

Volvo Cars stimuleert de medewerkers om hun kwalificaties op te krikken en dit tijdens de werkuren. Tegelijk is het ook een win voor het bedrijf in de strijd naar technisch talent.