Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Sorry, unable to load the Maps API.

De rekruterings- en marketingcampagne van 100% (Fl)ik willen we een positief beeld van het Gentse korps op vlak van diversiteit bewerkstelligen en richt zich voornamelijk naar Gentenaars en ‘nieuwe Gentenaren’ in het bijzonder.

Het zoeken naar een goede medewerker is een kwestie van maatwerk. Het begint bij de vacature. Voor onze laatste vacature maakten we gebruik van een chequelist ‘leesbare vacature’.

Bij de ontwikkeling van onze nieuwe campagne nemen we de realiteit van de diverse samenleving mee. Uiteindelijk willen we een betere toekomst voor iedereen.

Een aantal kleine en grote initiatieven geven diversiteit intussen kleur en kansen in onze school. Deze initiatieven leiden pas tot een gedragen, dynamische cultuurswitch als deze ingebed zijn in de brede HR-beleidsvisie.

Volvo Cars stimuleert de medewerkers om hun kwalificaties op te krikken en dit tijdens de werkuren. Tegelijk is het ook een win voor het bedrijf in de strijd naar technisch talent.

Voor nieuwkomers is toegang krijgen tot nieuwe netwerken, een belangrijke en cruciale hefboom in het vinden van een gepaste job. Twee teams in ons bedrijf engageerden zich voor een mentorschap van één jaar met hoger opgeleide anderstaligen.