Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Sorry, unable to load the Maps API.

Bij de ontwikkeling van onze nieuwe campagne nemen we de realiteit van de diverse samenleving mee. Uiteindelijk willen we een betere toekomst voor iedereen.

Het begeleidingstraject Start2flik wil obstakels bij rekruteringsproeven voor inspecteur aanpakken en de interesse voor het beroep als inspecteur verhogen. In 2020 ging het traject voor de eerste keer online door.

Het aanwerven van ‘nieuw’ personeel gaat hand in hand met een open, wees-welkom visie en ondersteuning van zowel nieuwe werknemers, als reeds aanwezig personeel en leidinggevenden. IKEA Gent werkt daarvoor samen met externe deskundigen.

Volvo Cars stimuleert de medewerkers om hun kwalificaties op te krikken en dit tijdens de werkuren. Tegelijk is het ook een win voor het bedrijf in de strijd naar technisch talent.

Waarom is de lerarenkamer (nog steeds) zo wit? Het Onderwijscentrum organiseerde uitwisselings- en ontmoetingsavonden om vanuit ervaringen zicht te krijgen op drempels bij lerarenopleiding en op de schoolvloer.

De rekruterings- en marketingcampagne van 100% (Fl)ik willen we een positief beeld van het Gentse korps op vlak van diversiteit bewerkstelligen en richt zich voornamelijk naar Gentenaars en ‘nieuwe Gentenaren’ in het bijzonder.
